Vrijwilliger IVN Servicedesk op hoofdkantoor in Amsterdam gezocht
IVN Natuureducatie zoekt een enthousiaste vrijwilliger voor de receptie in Amsterdam!
Kom jij het team versterken als:
Vrijwilliger Servicedesk
Voor: minimaal 16 uur per week
Standplaats: Amsterdam
Wie zijn wij?
De kernuitdaging van IVN is de natuur dichter bij de mens brengen, door vergroening, herstel en bewustwording. Samen met bijna 30.000 leden, 160 vrijwilligersafdelingen en 180 professionals, bouwt IVN aan een gezonde samenleving waarin natuur weer vanzelfsprekend is!
Waar ga jij aan de slag?
Je vindt het kantoor in een monumentaal pand midden in het centrum van Amsterdam, vlakbij het Waterlooplein, naast de Hortus Botanicus. Naast onze eigen kantoorruimtes, kantine en dakterras vind je negen andere (groene) organisaties, waarmee we het pand delen. De werkzaamheden die jij gaat uitvoeren, zijn ten behoeve van alle pandgebruikers.
Wat ga je doen?
Als Vrijwilliger Servicedesk verricht je zowel receptietaken als huishoudelijke werkzaamheden.
Denk hierbij aan:
- Ontvangst bezoekers;
- Onderhoud van koffiemachines en het aanvullen van voorraden;
- Postverwerking, zoals pakketten in ontvangst nemen, uitgaande post en pakketten frankeren, post en pakketten intern verdelen/ bezorgen;
- Zorgen voor een opgeruimde en aangename (werk)omgeving. O.a. dat de afwas aan het einde van de dag is gedaan en overige, lichte schoonmaakwerkzaamheden.
Wie ben jij?
De collega die we zoeken is gemotiveerd, gastvrij en heeft oog voor detail. Je hebt plezier in het ontvangen van bezoekers en wordt blij van het onderhouden van ons mooie pand. Je bent servicegericht, daardoor creëer en onderhoud je gemakkelijk contact met alle pandgebruikers!
- Je hebt minimaal een afgeronde vmbo-opleiding;
- Werkervaring in een soortgelijke rol en/ of bij receptie/ balie is een pré;
- BHV diploma is een pré.
Wat doen wij voor jou?
- Wij bieden je een inspirerende, groene werkplek in het hart van Amsterdam;
- Een vrijwilligersovereenkomst (in eerste instantie voor een half jaar) én een passende vrijwilligersvergoeding;
- De functie heeft de omvang van minimaal 16 uur, in ieder geval de maandag en dinsdag (werktijden 8:30 – 17:00 uur);
- Je komt in een hecht team en deelt de werkruimte met onze Servicedesk collega’s!
Bij IVN werken we vaak met kwetsbare groepen zoals kinderen en ouderen. Daarom vragen we om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Een VOG geeft aan dat jouw gedrag geen belemmering vormt voor deze functie. IVN zal zorg dragen voor het aanvragen van de (gratis) VOG.
Interesse?
Stuur je cv en motivatiebrief naar: info@ivn.nl ter attentie van: Brenda Bosma, Medewerker Servicedesk. We ontvangen jouw reactie graag en uiterlijk op zondag 25 augustus 2024. De eerste gespreksronde vindt plaats op maandag 2 september 2024. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met de Servicedesk via: 020-6228115.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.